
FAQ
Veel gestelde vragen
1Hoe plaats ik een bestelling?
1. Voeg de gewenste producten toe aan het winkelmandje
2. Controleer je bestelling en vul je gegevens in
3. Kies de gewenste betaalmethode en rond af door te betalen, je ontvangt direct een bevestiging per e-mail.
*Actieve promotiecodes kunnen worden ingevoerd in het vak 'Promotiecode' wanneer u voor het eerst uw winkelwagen opent
2Zijn er verzendkosten?
Gratis verzending vanaf € 45,00 (anders €4,75).
3Pakbon
Je bestelling bevat geen papieren pakbon, want dat is beter voor het milieu en dat vinden wij belangrijk. Hiermee redden we zes hele grote bomen per jaar. Waar vind je dan alle informatie? Gewoon digitaal. Zowel in je mailbox als in je account (als je ervoor gekozen hebt deze aan te maken).
4Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer je op werkdagen voor 16.30 iets besteld wordt het de volgende dag met pakketpost geleverd (bezorgdagen zijn van dinsdag t/m zaterdag). Je ontvangt een e-mail met een ontvangstbevestiging. Wanneer je bestelling is verzonden dan ontvang je een e-mail van PostNL met een track & trace link om je bestelling te volgen.
5Kan ik bestellingen retourneren?
Ja, we accepteren ongeopende goederen binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Stuur een e-mail naar [email protected] met de reden van retour, zodat we u een retourcode en instructies kunnen geven.
6Mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?
Als uw bestelling niet binnen de geschatte levertijd is aangekomen, stuur dan een e-mail naar [email protected] voor assistentie. U kunt ook een Whatsapp naar ons sturen
7Kan ik bestellingen retourneren?
Ja, we accepteren ongeopende goederen binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Stuur een e-mail naar [email protected] met de reden van retour, zodat we u een retourcode en instructies kunnen geven.
8Ik heb nog geen bevestiging ontvangen; wat moet ik doen?
Dit kan verschillende redenen hebben. Heb je de spam- of ongewenste e-mailmap van je e-mail gecontroleerd? Als je na 30 minuten nog geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op zodat we het voor je kunnen onderzoeken.
9Ik heb een e-mail ontvangen dat een product niet op voorraad is en mijn bestelling niet verzonden kan worden. Wat moet ik nu doen?
Helaas kan dit soms gebeuren ondanks zorgvuldig voorraadbeheer. Als dat zo is, ontvangt u een e-mail van ons team waarin staat dat het product niet op voorraad is. U ontvangt een terugbetaling voor alle artikelen die niet op voorraad zijn. Deze worden teruggestort op de kaart die we voor die bestelling hebben opgeslagen.
10Ik heb een incorrecte of beschadigde order ontvangen
Als u een beschadigde of onjuiste bestelling ontvangt, stuur dan een e-mail naar [email protected], zodat we dit voor u kunnen oplossen.
11Wat zijn de betaalopties?
• iDeal
• Creditcard
• Visacard
• Klarna
ACCOUNT & ABBONEMENTEN
1Hoe maak ik een account aan?
Maak je account aan viahier
2Hoe meld ik me aan voor de nieuwsbrief?
Leuk dat je je wilt abonneren op onze nieuwsbrief!
Je kunt je eenvoudig abonneren op onze nieuwsbrief door de volgende stappen te volgen:Hoe kun je dit doen?
Ga naar het onderdeel 'Nieuwsbrief' onderaan onze website.
Vul je e-mailadres in en klik op 'Aanmelden'.
Je ontvangt dan een e-mail.
Bevestig je e-mailadres.
Je bent nu aangemeld voor de BLACKHLETES-nieuwsbrief
Let op: het kan zijn dat deze e-mails in je spambox of ongewenste mailbox terechtkomen. Controleer ook deze inboxen!
3Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat kan ik doen?
Wachtwoord vergeten? Geen probleem! Gelukkig kunt u uw wachtwoord eenvoudig resetten door de onderstaande stappen te volgen:Hoe kan ik dit doen?
Klik op aanmelden/registreren
Klik op "Wachtwoord vergeten?"
Voer uw e-mailadres in
U ontvangt van ons een e-mail
Volg de instructies in de e-mail om uw wachtwoord te wijzigen
Let op: De e-mail met de instructies om uw wachtwoord te resetten, kan soms in de spambox terechtkomen. Controleer dit nogmaals als u deze e-mail niet binnen 30 minuten ontvangt.
4Ik heb de e-mail voor het resetten van mijn wachtwoord niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Het spijt ons dat u uw wachtwoord reset e-mail niet hebt ontvangen!
De e-mail met de wachtwoord reset instructies kan soms in de spambox terechtkomen. Controleer dit nogmaals als u de e-mail niet binnen 30 minuten ontvangt. Heeft u de mail ook niet in uw spambox ontvangen? Neem dan hier contact met ons op.
KORTINGEN & BELONINGEN
1Waarom werkt mijn kortingscode niet?
Om uw kortingscode toe te passen, voert u deze in het daarvoor bestemde veld in bij het afrekenen voordat u uw aankoop voltooit. Als u problemen ondervindt, controleer dan de code en de bijbehorende voorwaarden nogmaals. Houd er rekening mee dat alle codes niet kunnen worden gebruikt in combinatie met andere aanbiedingen en kortingen, inclusief bundels. Voor verdere assistentie kunt u contact opnemen met ons klantenserviceteam door een e-mail te sturen naar [email protected]
2Waar pas ik mijn kortingscode toe?
Zodra u producten aan uw winkelmandje hebt toegevoegd en naar het afrekenproces bent gegaan, voert u uw kortingscode in het veld 'kortingscode' in en klikt u op 'Toepassen'.
3Hoe krijg ik een kortingscode?
Het verkrijgen van een van onze kortingscodes is eenvoudig, want er zijn verschillende manieren om op de hoogte te blijven:
1. Abonneer u op onze nieuwsbrief, vol met speciale aanbiedingen en andere interessante kortingen
2. Volg ons op Facebook, Twitter en Instagram, waar we regelmatig kortingscodes plaatsen die u op de website kunt verzilveren.